شهید صیاد سربازی ولایت مدار و مدیری جهادی بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهید صیاد شیرازی نه تنها یک نظامی بااخلاص و ولایتمدار بود، بلکه مدیری مدبر و جهادی در تمامی فعالیت‌های سازمانی و اجتماعی بود.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین "سید محمدعلی آل هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، درحاشیه مراسم یادبود شهید صیاد شیرازی در دانشگاه افسری امام علی(ع) درجمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که می‌توانیم یاد این شهدا را گرامی بداریم، همین مراسم‌ها است و باید همواره به یاد این شهدا استوار باشیم چرا که عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

وی افزود: یکی از این شهدای گرانقدر، شهید صیاد شیرازی است که اخلاص، تدین و شجاعت ایشان زبانزد عام و خاص بوده و در حین نظامی‌گری، نماز اول وقت و اهمیت به نظم در کار‌ها از جمله خصوصیات بارز شهید صیاد بود.

رئیس سازمان عقدیتی سیاسی ارتش در خصوص فعالیت‌های شهید صیاد در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: یکی از کارهای ماندگار و باارزش این شهید، پیوند زدن ارگان‌های ارتش و سپاه بود و شعار "ارتشی و سپاهی دو لشکر الهی" را ایشان در آن زمان مطرح کرد و با این وحدت توانست در جبهه‌ها تاثیر به سزایی داشته باشد.

وی در پایان گفت: یکی دیگر از کارهای شایسته شهید صیاد شیرازی این بود که توانست در دانشگاه افسری ارتش، هیئت معارف جنگ را راه اندازی کند که نقش به سزایی در نظام و دفاع مقدس داشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا